Ny era på bloggen!

Allmänt

Hejsan alla (....ja alla 3 som kikat in på den här bloggen sen den startade 2010 that is) ;-)

NU ska denna bloggen få ta större plats och förhoppningsvis fungera som inspirationsportal till kvinnor. Bloggen ska genomstyras av mina kärnvärden och handla mycket om välgörenhet och kvinnligt företagande. Jag vill få fler tjejer att våga ta steget till eget och fler att engagera sig i välgörenhet. Jag hoppas att jag själv kommer att inspirera fler att vilja ge mer av sig själva.
Jag vill ha inspirerande och upplysande blogginlägg från världens alla hörn.

Varje vecka vill jag ha en gästbloggare som bloggar om något som är viktigt för den personen!
Smitta av er med er entusiasm people!

Be the change!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget Din e-mail adress kommer inte publiceras.